Gran Canaria och fler parfymer:)

Halloj! Lessen att det inte blev någon uppdatering förens nu (kom ju hem i tisdags) men jag sov över hos lollo onsdag t torsdag och då kom jag hem 6 så ja... men nu! :D

Okey vi satt på flygplanet i 5!! timmar (booooring) det värsta var att det satt en bebis framför mig som skrek HEEEELA tiden och när den inte gjorde det så kasta den äppel skrott på mig xD det bra med flyg resan var att flygresor (tui) hade instalerat en skärm framför varje säte så man själv kunde välja om man ville lyssna på musik elr vilken fiml man ville se<3 
Om jag inte lutat mig bakåt skulle jag nog också vara med på bildenxD

 jag o pappa

knäpp bild på mig ;)

Karin o pappa he:D(asså hon bruka spela där men sen fick pappa vara med på två låtar o spela munspel

 
Jag och robban larvar ossxD

Vi åkte på delfinsafari...
 
En av många delfiner som simmade med båten:) såg även en gigantisk val och en massa flygfisk, dom som åkte dan innan såg en haj =O läskigt

 
Hjääälp dom kmr käka migxD

 Får vi glass snart?

 Pappa sluta flina... DU SITTER PÅ EN GLASS!!!!!

 Även kockar får bara coola ibland xD

jaaa sen får vi ju inte glömma, Jag köpte 5 parfymer från Dior på flyplattsen :) tog lite tid att övertala pappa men nu står de på parfym hyllan/ smink hyllan i rummet:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0