En del av Påsklovet

Heej!
Har varit i Lund och staffanstorp de senaste 5 dagarna:-) Har bara haft internet en liten del av resan men  har däremot haft kameran i handen största delen av tiden fasst flest bilder blev tagna hemma hos mostronet Anna-Linda.
Bristen på internet har dock inte varit ett stort problem, Jag vet ju hur man roar sig med en webbkamera;-)
Mostronet tyckte bilderna vi tog:-D

Kolla även in filmen vi la upp http://www.youtube.com/watch?v=R_5HqxdXEPE
Om någon vet hur man bäddar in filmer från youtube till bloggen skriv gärna i en komentar hur (jag har provat att "bädda in")
Kolla in mina andra filmer när ni endå håller på;-)

När vi åkte ner till Centralen i Lund hade jag hur tåkigt som helst så jag tog foton på all möjlig skit som mitt mobilsmycke (som nu saknar den yttre blomman:-()


Ett av alla påskägg jag fick (fick av Anna-Linda & Hendrik, Mamma & Jerker och Jerkers mamma) :D
Nu har jag nog gått upp 3 kilo av allt snask, Bullar,Tårta,Godis...


 Här nere är det vår♥
som ni ser. Och ingen snö ligger kvar!
Anna-Linda har världens sötaste (och största) hund:3 Han heter Cebbe, när han står upp på bakbenen blir han längre en mig!
 

Och "kattjäveln" som de allar honom:3 egentligen heter han curry fasst han reagerar bara på Kissen och Kattjäveln x)

Dekoratören kom fram i min mormor och hon gjorde detta fina påskris.


Jag hade tråkigt och fotade Anna-Lindas växter♥
Har smittats av Saras dialekt så nu pratar jag lite smått skånska:-D

Nu sitter jag på tåget hem till stockholm med gulligaste ungarna nånsin♥
Bjuder på fler bilder (och kanske en film på Cebbe) senare i veckan

Ha de gött!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0