Choklad test

Hej!

Jag har testat Choklad som låg i skafferiet idag, vit från Coop och ljus från Fazers!
Vilken var godast??

V/S


Coop får 3 stjärnor
Förpackningen var besvärlig och rätt tråkig,
 ett plus va att den smakade godare en de flesta coop grejer brukar
 (inget ont om coop) men endå inge vidare...


Fazer får 4 stjärnor
Vad det gäller förpackningen så gillar jag Fazer ögonen
(hehe) men annars e den rätt trist dock trevligare en Coops...
Den var riktigt god, lite julig((?)) i smaken.

Coop fick den äran att pryda fruktsalladen:)

(jag hade ätit halva när jag fotade men men)


Så att fazer inte ska känna sig utanför;)

Godnatt


Kommentarer
Postat av: Jenny <3

mmmmmmm choklad!! kom tillbaks på måndag!! =) <33

2010-01-24 @ 12:06:14
Postat av: TOVE GUSTAFSSON

åå nu blev jag jättesugen ppå choklad!



SV: Hoppas det är Where the action is iår igen! De va riktigt kul! :D

2010-01-24 @ 14:02:02
URL: http://tovegustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0